Ako nakupovať

Všetko o nákupe

Statusy dostupností:

TOVAR  NA OBJEDNÁVKU. VYBAVENIE OBJEDNÁVKY 7-10 DNÍ.

Tento tovar pre Vás objednáme u výrobcu alebo distribútora. Plánovaný čas vybavenia Vašej objednávky je 2-7 dní.

 

TOVAR NA OBJEDNÁVKU. VYBAVENIE OBJEDNÁVKY 7-10 DNÍ.

Tento tovar pre Vás objednáme u výrobcu. Plánovaný čas vybavenia Vašej objednávky je 7-10 dní.

 

U DODÁVATEĽA. DODANIE 7-10 DNÍ.

Tovar nie je dostupný na expedičnom sklade. Je dostupný na sklade u iného dodávateľa. Dodanie do 7-10 dní.

 

TOVAR JE AKTUÁLNE NEDOSTUPNÝ. DOTAZUJ DOSTUPNOSŤ.

Tovar nie je dostupný na expedičnom ani dodávateľskom sklade. Radi Vám zistíme dostupnosť, prípadne ponúkneme inú variantu.

 

TOVAR VYRADENÝ Z PONUKY.

Tovar nie je možné dlhodobo objednať. Radi Vám ponúkneme inú variantu.

 

MOŽNOSTI OBJEDNANIA:

- Na našom internetovom obchode

- Telefonicky na +421 903 253 673

 

REGISTRÁCIA ZÁKAZNÍKA - (Nevyžaduje sa)

DODANIE - Čo sa stane po objednaní

Po ukončení objednávky na našom internetovom obchode obdržíte na Váš email potvrdenie o registrácii Vašej objednávky.

Pre produkty ktoré sú skladom je informačná doba dodania uvedená na detaily produktu.

Pokiaľ objednávka obsahuje produkty ktoré sú skladom a teda je možné jej kompletné vybavenie je Vaša objednávka expedovaná ihneď s doručením už v nasledujúci deň.

Objednávky s tovarom ktorý nie je skladom dodávame v bežných prípadoch do 7 až 10 dní. Preto v takomto prípade očakávajte email s upresnením dodania Vašej objednávky.

 

EXPEDOVANIE TOVARU

Informácia o expedovaní tovaru Vám bude zaslaná na Váš email. Zároveň o odoslaní budete informovaný SMS správou. V nasledujúcich dvoch dňoch očakávajte doručenie.

 

DOPRAVA A PLATBA

Účtovanie za dopravu je nasledovné :

 Tovar v hodnote do 200,- EUR bez DPH a hmotnosti do 10kg je 5,- EUR

Tovar v hodnote do 200,- EUR bez DPH a hmotnosti nad 10kg je 10,- EUR

Tovar v hodnote nad 200,- EUR bez DPH a hmotnosti do 10kg sa poplatok neúčtuje

Tovar v hodnote od 200 do 350,- EUR bez DPH a hmotnosti nad 10kg je 10,- EUR

Tovar v hodnote nad 350,- EUR sa poplatok neúčtuje platí len pre dopravu v SR.

 

VRÁTENIE TOVARU

U nás je vrátenie tovaru jednoduché.

Kontaktujte nás a zabezpečíme aby nevyhovujúci produkt z akéhokoľvek dôvodu od hmotnosti 2 kg, vyzdvihol kuriér a boli Vám vrátené finančné prostriedky za nakúpené produkty, tovar nesmie byť poškodený a musí byť v originálnom balení.

 

REKLAMÁCIE

Ak máte akékoľvek problémy so zakúpenými produktami neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám poradíme a ak to bude v našich možnostiach aj za Vás vyriešime.

 

VYBAVENIE REKLAMÁCIE OD DVERÍ K DVERÁM

Po dohode s kupujúcim zabezpečujeme prevzatie na reklamáciu od kupujúceho a doručenie kuriérskou službou v našej administrácii a na naše náklady. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.

 

NEKOMPLETNOSŤ A POŠKODENIE DODÁVKY

Prosíme venujte zvýšenú pozornosť pri prevzatí zásielky, skontrolujte obsah a stav objednaného tovaru v prítomnosti kuriéra.

V prípade, že sa vyskytla chyba (poškriabanie, akékoľvek poškodenie, nesprávne množstvo tovaru), prosíme v prítomnosti zástupcu kuriérskej spoločnosti vypísať správu o škode, ktorá by mala obsahovať dátum, čas doručenia a popis vady/nedostatkov. Následne Vás žiadame o skoré informovanie nášho e-shopu na tel. čísle +421 903 253 673, alebo emailom na tomas@tomiweld.sk

 

Úplné obchodné a reklamačné podmienky

 

Najčastejšie otázky

1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?

Áno, môžete. O termíne naskladnenia Vás budeme informovať. V prípade dostupnosti “na dotaz” je potrebné nás kontaktovať.

2. Čo znamená dostupnosť na objednávku, dotaz alebo na dopyt?

Dostupnosť vždy overujeme u dodávateľa. Je potrebné napísať e–mail s presným názvom a kódom produktu na tomas@tomiweld.sk. Dostupnosť overíme a termín Vám prepošleme.

3. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?

Je potrebné poslať e–mail na adresu: tomas@tomiweld.sk kde bude uvedené číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.

4. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?

Doplniť objednávku je možné len do chvíle kým nie je vyexpedovaná.

5. Môžem objednávku stornovať?

Áno. Zrušenie objednávky je možné prostredníctvom e-mailu: tomas@tomiweld.sk alebo telefonicky na: 0903 253 673. 

6. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?

Pri uplatnení reklamácie sa odporúča, aby kupujúci nás kontaktoval.

7. Zaisťujete aj montáž?

V prípade zložitých technológií nad 5.000,- EUR vykonáme montáž a zaškolenie obsluhy v cene tovaru.

Ak si zákazník želá, vieme vykonať dovoz, montáž a zaškolenie obsluhy za cenu, ktorú si vopred so zákazníkom dohodneme.

8. Je u Vás možný osobný odber?

Osobný odber je možný po dohode na tomas@tomiweld.sk alebo na 0903 253 673. Pred tým je ale potrebné vytvoriť objednávku a my Vás po skompletizovaní objednávky vyzveme na odber. Ak objednáte tovar nad 200,- EUR, vieme Vám tovar v rámci Bratislavy doručiť osobne.

9. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom e–shope nemusíte byť registrovaný.

10. Kedy mi dodáte tovar, ktorý aktuálne nemáte skladom?

Po prijatí Vašej objednávky a preverení dostupnosti u dodávateľa Vám vždy potvrdíme termín naskladnenia e–mailom.

11. Ako získam informácie o mojej objednávke?

Stav realizácie Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení v klientskej sekcii. Prihlasovacie údaje nájdete v potvrdzujúcom e-maily o vytvorení objednávky. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e–mailu: tomas@tomiweld.sk, na chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky: 0903 253 673.

12. Máte kamennú predajňu?

Kamennú predajňu s profesionálnym odborníkom máme

TOMI-WELD sro.

Kuchyňa 131

90052 Kuchyňa

Telefón 0903253673

13. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?

Tovar, ktorý Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje môžete vrátiť nepoškodený v originál balení do 14 dní, alebo vymeniť za iný podľa hodnoty tovaru si buď doplatíte, alebo Vám bude vyplatený rozdiel hodnoty tovaru.

14. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Môžete platiť prevodom na účet (dopredu) ale len na tovar ktorý je skladom prípadne s dostupnosťou 7-10dní. V e–maily Vám pošleme potvrdenie objednávky.

Môžete platiť na dobierku – to znamená, že zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám zásielku privezie.

 

15. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.

16. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Áno, samozrejme. Je potrebné pozorne vypísať IČO, DIČ ak ste platca DPH aj IČ DPH.

17. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?

Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov, ale vieme sa aj telefonicky dohodnúť

 

18. Je možné tovar rezervovať?

Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa tovar pre Vás rezervuje.

 

 

Nenašli ste, čo ste hľadali? Máte otázky?

Napíšte nám: tomas@tomiweld.sk

tel.č: +421 903 253 673